All in House Service

Het liefst geniet je jarenlang zorgeloos van je nieuwe meubel! Natuurlijk ontvang je bij ons de service zoals je die gewend bent.

Maar wat nou als er een glas rode wijn over je bank valt, of als je kind een chocoladevlek in de stof smeert? Kies voor All-In-House voor net dat extra beetje zekerheid. Met dit extra pakket ben je 5 jaar lang verzekerd voor bijna alle mogelijke problemen die je kan krijgen met je nieuwe zitmeubel!

E-Mail ons  Bericht via Whatsapp

Hoe werkt het?

Als je hebt gekozen voor de All-in house service bij DKW Woonvision dan kun je gebruik maken van deze service om je klacht op te lossen die niet binnen de normale service valt. Denk hierbij aan een vlek die niet verwijderbaar is of een stiksel wat losgeraakt is. De All-In-House service gaat verder waar de fabrieksgarantie eindigt! 

Je kunt de All-In-House service optioneel toevoegen aan de bestelling van je nieuwe bank of stoel. Je ontvangt bij de levering van je meubel een op naam geregistreerd All in House Service wordt alleen verstrekt bij aanschaf van een nieuw meubel. U ontvangt dan na registratie een op naam geregistreerd All in House Service certificaat. Met dit certificaat kun je 5 jaar lang beroep doen op de extra service. 

Constructieservice 5 jaar

De constructieservice van All-In-House kan gebruikt worden voor onder andere het opvullen van overmatig ingezakte zittingen, verwijdering van pilling, het aanspannen van singelbanden, verhelpen van piep- en kraakgeluiden of het vastzetten van losgeraakte verbindingen. 

Bij problemen die buiten de officiële All-in House service vallen krijg je een korting van 50% op het normaal geldende consumententarief van de meubelservice specialisten. Deze tarieven zijn terug te vinden op de site van All-In-House.

Textiel

5 jaar bescherming + vlekkenservice

Als je kiest voor de service van All-In-House, wordt jouw meubel voorzien van een hoogwaardige textielbescherming. Deze onzichtbare beschermer wordt meegeleverd met je meubel, en maakt je meubelstof optimaal vlekwerend. Door de bescherming zijn vlekken eenvoudig te reinigen en krijgen vloeistoffen nauwelijks kans om een blijvende vlek te veroorzaken in de meubelstof. Wanneer er onverwacht toch een blijvende vlek ontstaat op je meubel kun je een beroep doen op professionele service.

Onder de vlekkenservice vallen alle vlekken die veroorzaakt zijn door: Dranken, zoals: Koffie, thee, chocolademelk. Cola en vruchtensap. Wijn, bier en likeur.

Voedingsmiddelen, zoals: Tomatensaus, jus. Pindakaas, chocoladepasta, jam. Ketchup, mayonaise, curry.

Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier, zoals: transpiratie, huidvet, bloed, urine, braaksel, ontlasting.

Leder en leatherlook*

5 jaar verzorging + vlekkenservice**

Heb je gekozen voor een leder(look) meubel, is er ook een All-In-House service oplossing! Je ontvangt voor de volledige serviceperiode hoogwaardige verzorgingsproducten. De verzorgingsproducten zorgen ervoor dat het leder of leatherlook* de benodigde “voeding” krijgt zodat het zijn natuurlijke souplesse behoudt, optimaal wordt beschermd en volledig gereinigd kan worden. Wanneer er onverwacht een blijvende vlek ontstaat op jouw meubel kan je een beroep doen op onze professionele service.

Wat valt eronder?
Onder de vlekkenservice vallen alle vlekken die veroorzaakt zijn door: Dranken, zoals: Koffie, thee, chocolademelk. Cola en vruchtensap. Wijn, bier en likeur. Voedingsmiddelen, zoals: Tomatensaus, jus. Pindakaas, chocolade pasta, jam. Ketchup, mayonaise, curry.

Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier, zoals: transpiratie, huidvet, bloed, urine, braaksel, ontlasting.

Overige vlekken en schades: Kledingafgifte. Cosmetica zoals lippenstift, nagellak. Balpen, uitwasbare inkt, lijm. Nadelige invloeden van medicijngebruik. Craquelé effect (barstvorming). Bijtsporen van huisdieren (eenmalig). Brandgaten en brandvlekken (uitsluitend bij leder).

* Voor leatherlook geldt vlekkenservice voor een periode van 3 jaar.

** Voor geborsteld, geschuurd, gewaxt en geolied leder ontvangt u speciaal voor dit type leder bedoelde verzorgingssets. Voor deze typen leder is de vlekkenservice uitgesloten. Deze garantieregeling is een product van Oranje Furniture Care

Wat is uitgesloten van de algehele service?

De garantie van All-In-House gaat verder dan de standaard klachten. Toch geldt dit serviceplan niet voor alles wat er mis kan zijn met jouw meubel. De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld/opzet en geweld.
  • product specifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikerssporen.